недеља, 31. мај 2015.

2.korak-Kako napisati post?+za šta služe ,,dugmići''?

-Ako ne znate kako da napišete post,nećete daleko dogurati.Ne brinite se,zato što sam ja tu da vam objasnim!Let's get started! ☺


-Ukucajte ,,Blogger'' na internetu i pritisnite šno što vam prvo izbaci.


-Nakon što uđete u ,,Blogger'' pretisnite ,,Moji blogovi'' i izbaciće vam ovo sa slike tj. vaši blogovi.Post ćete napisati tako što ćete pretisnuti ovu kao olovku tj. ovo narandžasto dugme sa slike.


-I evo ga.Ovde se pišu postovi.Da bi mi bilo lakše,na slici sam označila razne opcije brojevima i sada ćete saznati šta koji broj znači u nastavku.

1.Ovo što sam označila pod brojem 1. jeste naslov.Tu se piše naslov bloga. 
2.Pod brojem 2. tj.ovo pisano latinično slovo ,,F'' služi za menjanje fonta. Npr. I love you
3.Ovo dugme služi za menjanje veličine slova. Npr. I LOVE YOU
4.Zatim sledeće dugme služi za podebljavanje slova. Npr. I love you
5.Dok ovo služi za ,,krivljenje'' slova tj. da se slova malo nakose. Npr. I love you
6.Sledeće dugme služi da se stavlja kao neka linija ispod slova. Npr. I love you
7.Stvar tj. dugme pod brojem 7. služi za menjanje boja slova. Npr. I love you
8.Ovo služi za,ne znam kako baš da objasnim za menjanje ,,pozadine'' oko slova.Ne znam kako da objasnim pa zato vidite na sledećem primeru xD. Npr. I love you
9.Zatim,ovo ššto sam označila pod br.9 jeste za dodavanje slika.Kad tu pretisnete možete da uzmete neku sliku iz kompjutera ili sa nekih drugih profila. 
10.A ovo služi za dodavanje videa.
11.Onda ovo čudo služi za položaj slova.Kada to pretisnete možete tu određenu rečenicu da prebacite na početak reda,u sredini ili na kraju.Npr:

I love you
I love you
I love you

12.Ovo dugme služi da se automatski postavljaju brojevi u sledeći red.
13.I za kraj ovo dugme služi za automatsko postavljenje tačkica u sledeći red.



  • Nadam ste da ste shvatili i da vam je jasno za šta služe sva ova ,,čuda'' xD. To je to.Bye bye! ♥





Нема коментара:

Постави коментар